I will always have our picture and that song in my mind.


är det inte någon mer än jag som är störd på att dem har använt världens absolut vackraste låt i en CityAkut-reklam!? Den passade inte ens in i reklamen tycker jag.
Kanske bara är jag som är fånig eftersom den låten betyder så otroligt mycket för mig. Men det känns verkligen konstigt att höra den låten annat än på min iPod när jag ska sova eller när min älskling spelar den på piano. När jag hör den låten får jag så mycket minnen som jag inte klarar av att dra upp för ofta, och nu..ja.. dendär reklamen spelas vell typ stup i kvarten på tv3..
aja, här är den
Vackraste låten iallafall jag hört.

Kommentarer
Postat av: Anna-Kajsa

Jag funderade medans jag läse på vilken låt det skulle kunna vara och jag tänkte: Inte kan det vara River flows in you i alla fall...Men tydligen. Hur kan de ha den som reklam låt...Förstöra den.

Det är verkligen världens finaste låt.

2009-03-08 @ 21:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0