ibland önskar jag att jag kunde bita tillbaka.

hemavan 06

Åh gud tack å lov för anna enmark ibland. Du räddar min kväll hun! =)
Vi ska på box vid kvart i sju-tiden sen ska vi umgås efteråt. Vet inte vad vi ska hittpå men nått kul dyker väl upp. Annars så tar vi det bara lugnt å snackar osv. Vi kanske tar och peppar lite extra för hemavan om några veckor.

Om stockholmsresan nu då.
Ja, alltsomallt så var det faktist riktigt bra. Det var mysigt att bara umgås med syrran,Olle&aniara. (saknar aniara redan) och överraskningsfesten var rolig. Shoppandet var underbart och det var kul att umgås med Ida två dagar också. Det var längesen.
Men att komma hem var faktist riktigt härligt också.
For till anton på en gång och där var flubban,emma,amanda&jennie så vi umgicks ett tag. Det var härligt att se min plankton igen, har saknat han varenda minut i sthlm. Jag kom hem ganska nyss från han. Han skulle på körkortsteori.
JAg är otorligt peppad på fest men tror inte det finns så många fester ikväll. får hoppas på imorgon kanske. Annars så skulle typ amanda,jennie&emma dra fest nästa helg och då kanske jag kunde hänga på :).

Vi är djur och biter du mig
biter jag tillbaks för vi är djur

jag är ingen arg person, verkligen inte,
och det vet alla som känner mig nogorlunda väl.
Men fan, visst kan även jag bara vela gråta, slå eller skrika ibland,
men jag gör det inte, åtminstone inte när någon ser eller hör.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Har det hänt något hjärtat?

2009-03-06 @ 00:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0