In his arm she fell.


Igårkväll kom anton till mig och räddade mig från ensamhet. Vi såg robinson sen typ myste hela kvällen :-) Idag for vi å handlade mat åt planktis så han slipper svälta mer. Och sen har vi inte gjort mycket haha. Slappat. Och jaa, jag kom hem ganska nyss.

Skola imorgon, känns rätt okej faktist. Bara panik inför bildinlämningen eftersom jag inte har typ ens börjat på mitt arbete? Anton formaterade datorn idag och där hade jag sparat det lilla jag hade hunnit göra så nu är tom det borta. Jag måste få katarina att gå med på att ge mig mer tid för jag ahr ingen aning hur jag ska göra :-( jävlar..
Jag har funderat på att denna månad ska jag inet köpa nå godis,chips,dricka,glass eller gobullar. Ska faktist försöka dra ner på sådant för jag känner att jag ätit mkt sånt den senaste tiden. Jag ska iallafall inte slösa mina egna pengar på det.

Sitter och funderar på utlandsresa nu. Det började med att jag, anna & lollo tänkte fara. Sen drog lollo in några andra i det.. men tydligen så fick jag för bara nån vecka sen reda på att ingen av dem ska me och nu har tom anna börjat dra sig ur! Bara jag och lollo vet jag inte ifall jag vågar fara.. jag skulle vela vara fler eller iallafall vela ha någon kille med som kan skydda en från alla turkar som lär vara på en ( :( )  Plankton följa? (A)
Det blir väl knappast nån resa ifall det bara blir jag å lollo..
men fan, jag vill utomlands i år! Jag har bestämt mig för det!

vi ses♥


Kommentarer
Postat av: matilda

jag är typ på om jag har råd :D

2009-03-30 @ 18:48:53
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0