sista dan ensam hemma

Tack marr, anko och lollo, ni är alldelens för toppen! Blev så himla glad när jag nu efter jag är tillbaka från svansele loggade in på bloggen och såg alla era fina kommentarer. Tack för att ni bryr er och tack för att ni låter mig få vara lite fånig sometimes :-] älskar er.
Somsagt, Är tillbaka från skogen nu. En mysig lördag-söndag har det varit. Med fika, trevligt folk, god mat, snacks, min älskling och massa gos
. En vanlig svenseletripp helt enkelt.
Ikväll kommer mami&papi hem från grekland och måttligt vit kommer jag känna mig gämfört med dem .
Hoppas de har med sig nån rolig present, ananr så nöjer jag mig gott och väl med parfymen de köpt på taxfree åt mig :-) De kommer inte hem förän klockan tolv i natt men jag har redan städat och gjort allt fint tills de kommer hem.  Men min syrra och hennes pojkvän kommer hit strax och ska laga mat.. de ska tusan se till så att allt är lika fint som när de lämnade det för jag har absolut inte tänkt städa nå mer. Men trevligt med lite sällskap iallafall. Ska kanske se "The Escapist" tills föräldrarna dyker upp.
Kom å tänka på en sak nu. Som ni kanske har märkt är jag inte världens bästa på att stava. Ibland är jag för snabb och råkar skriva bokstäverna i fel ordning, men vem råkar inte göra det ibland? Men det var inte de stavningsfelen jag menade. Jag menade att jag tex ibland inte vet om det ska vara ä el. e eller om det ska vara o el. å i ett ord osv. Jag erkänner, jag är dålig på att stava, har alltid varit och kommer nog alltid vara(eller nja, ska väl lära mig nån gång). Vissa kallar det dyslexi, men nej, jag är 99% säker på att det inte är så, jag är helt enkelt bara kass på stavning. (någon brist måste även jag få ha right? ;-) haha ) Så, då vet ni att jag är medveten om min stavning och hoppas ni inte kokar över allt för mycket som tex jompa kan göra. Hoppas ni istället tycker det är lite sött som tex anna gör
;-)

spanien, "Playa bara", -06

Nä, nu var det nog dax att sluta skriva för denna gång. Gud vilket jobbigt långt inlägg. Hoppas ni orkade läsa det.
vi ses♥

Kommentarer
Postat av: annis

jag orkade!;)

2009-06-08 @ 06:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0