Anton & Moa-Stina



 Allt jag ser, hör och känner gör jag till ett tecken på vår kärlek. En hel sommar med dig känns helt underbart. Den blir inte som förra sommaren, den blir tvärt emot. Vacker. Fantastisk. Grillkvällar med vännerna och din värmande famn. Varma soliga dagar med picknik, bad.  Massa foton kommer du behöva stå ut med. Man kan tycka vi är konstiga som nyss bestämt ett "datum" även fast vi varit tillsmammans mer än 5 månader. Och man kan tycka det låter konstigt att vi har så många planer. Kommer vi hålla? Vissa säger att "det vet man aldrig", men det känns verkligen som om jag vet. Jag känner det i hela kroppen. Jag vill och det känns så nu. Vi firar inte månader för vi kommer inte behöva. Vi kommer räkna år. För saken är den, jag älskar dig bara mer och mer varje dag. Som du sa, hur många har jag fallit för förr? ..ingen. Du kanske helt enkelt bara var rätt för mig.



Kommentarer
Postat av: annaaa

sötnosar, ni passar ihop!

älskar dig gumman, glöm inte bort mig bara för du har anton nu va ;);) haha puss gulle!

2009-06-10 @ 08:32:19
URL: http://annaenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0