unna sig något

Aniara
                                                                                                                                                     foto: jag
var på stan med syrran idag somsagt och vi kollade runt på reorna i stan. Det blev ett partylinne för mig från bikbok som jag kollat på många många ggr men som nu på rean blev på halva priset och gick för endast 150 kr. Har egentligen inte pengar att spendera på kläder men ett linne som jag verkligen velat ha kan jag väl ändå unna mig nu när det var på rea. Maja köpte två klänningar och en väska på h&m.
Ikväll är planerna inte så stora men blir att umgås med syrran iallafall. Imorgonkväll så är det sesongsavslutning med KFUM. Grillning, trevligt folk, lekar och priser :-)

vi ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0