internet tillbaka

Nu är äntligen internet tillbaka. Tack gubben min :-)
ilskan och besvikelsen från engelskan har kommit tillbaka... den försvann då jag steg ut ur engelskarummet Men nu, är somsagt ilskan tillbaka. jag förstår inte alls hur man kan tänka som hon gjorde. rätta mig om jag har fel, men jag tycker faktist själv att jag förtjänade bättre.
Ska till svansele imorgon, och ikväll vet jag inte alls vad jag ska hitta på. Känner egentligen inte för att göra något, men vet att jag kommer känna mig så ensam om jag inte hittar på nått med någon så.. är det någon som är ledig ikväll? :-)
Var på stan idga med Marr och hon hjälpte veliga jag att välja färg på de två jc-linnerna jag tänkte köpa. Det blev en blå och en lila :-) finfint. Köpte även en ICA-pizza jag tänkte käka ikväll, 4 winerbröd och en chokladkaka. Mums! Kommer bli tjock (eller kanske borde säga Tjockare)  ikväll ;-)
Ne nu blev jag småpömsi :-) ska lägga mig i soffan och försöka vara nöjd över mitt VG i kinesiska och VG i teknikutveckling, och försöka tänka på att det snart är sommar, blir troligtvis
gladare då.
vi ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0