there will be blood

Av att jag var ute igår nästan hela eftermiddagen så fick jag en massa myggbett. Rättare sagt 10 stycken (vad jag upptäckt iallafall) därav en är i ansiktet(?)! Jag tycker myggbett är både positivt och negativt,fast ändå mer negativt. Det är roliga att klia på, det är skönt att klia på dem -men de gör ont ifall man klöser sönder dem och de är framförallt fula!
Somsagt, Poolparty idag och jag är taggad till 200%! Det är därför jag är uppe så tidigt. Kunde inte sova inatt.. somnade vid halv tre, steg upp för en halvtimma sedan. SKa försöka vila om ett tag så jag inte är helt död ikväll. Tänkte kanske lägga ut skolavslutningsKvälls-bilderna om ett tag, när jag lix inte kan somna om.
vi ses♥


Våra kära små vänner.... DÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0