då var det klippt

Nu har jag en slags frisyr igen, inte bara ett hår som hänger. Blev som alltid nöjd hos Mia :-) och det är nästan hämst så billigt hon tar för lilla mig. Frisörsalonger, ni kan ta er ;-)
Fick med mig hem lite tröjor av anna :-) känns riktigt bra, då har jag nått att ha på mig på skolavslutningskvällen och poolpartyt :-P tack gumman, är det något  av det jag lånat du behöver så säg till så får du genast tillbaka dem.
Ska väl å gymma på ett tag tror jag ;-) så duktig som jag är. Blev riktigt sugen på jordgubbar dock när jag såg dessa bilder jag tog för nån helg sedan. Jordgubber med  "GBs gammeldags vanilj" Finns inget bättre på sommaren tror jag :-P
vi ses♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Du.. att doppa jordgubbar i choklad. Det är typ heaven on earth!

2009-06-09 @ 20:18:43
URL: http://foreversummer.devote.se
Postat av: Anna-Kajsa

men lägg upp nå bilder då, sötpöt. :P

2009-06-09 @ 20:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0