Äre festival, så äre ändå festival


Vaknade för typ en timma sedan. Ska nog lägga min snart igen, bara för att sängen var så mysig å go :-]
Hade kul igår! :-D Känns dock lite konstigt att det blir party ikväll me.. Är inte van vid två-dagars.. Jag är egentligen inte sån. Men det är ju festival så :-) + att nästa helg antar jag att jag blir helt ensam här i Skellefteå, alla vill (så de tar sig väl dit på nått sätt) eller ska till PDOL så nästa helg blir det lugnt och allktså inge fest för min del.
Längtar ändå till ikväll :-) längesen man träffade AnnaVärldsbäst. Veronica Maggio har jag peppat tusen till så det ska bli grymt att se henne! Dock kommer jag typ behöva stå med mina kusinbarn hela konserten för mamma vill att jag "skyddar" dem :-S när de ska försöka stå långt fram (så de ser något)... eh.. vet inte om jag vill ta på mig det ansvaret dock..  Min kusin hade sagt till mamma "Dra inte in Stina i dethär!"  och Eh å vad tror ni min mamma gör!? Jo visst drar hon in mig anyway..!
Aja, får väl se, ska fundera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0