Klassfest #2 med 9b


Tänkte berätta lite kort om gårdagen.

Mitt på dan gick jag på stan
och kollade in ett makroobjektiv
att önska mig i födelsedagspresent.
Sen träffade jag även Anko på stan
och hon bjöd mig på en Glusch
 (Glass i en mugg med slush över
och ritkigt gott ska jag säga er)! :-)
sen gjorde jag mig i ordning för kvällen!

                                                  →




 Falkträsket var fullt av folk igår så det blev inte ritkigt som vi hade tänkt oss så tyvärr slutade festen redan vid tolvtiden. Jag hade trevligt så länge det varade men riktigt så toppen som jag hade tänkt mig blev det tyvärr icket :-/ aja kommer fler tillfällen!
Det var iallafall kul att träffa dem igen!










Kommentarer
Postat av: matilda

åh, såg det här först nu, fy så nice=D

2009-07-19 @ 13:58:30
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0