I'm on call, to be there.


Oj, proppmätt är ordet! Men sparade sallad att äta ikväll :-P hihi
Ikväll vet jag icket vad som händer.. är rätt trött eftersom antons lillasyster grät och skrek imorse vid både 8 å 9 så jag kunde inte riktigt somna-om efter det. Men ifall någon också får tråkigt ikväll kan den ju lika gärna ha tråkigt med mig ;-) HIHI

Imorgon och resten av veckan blir det jobb med huset. Skrapa och måla :-/ aja, lika bra eftersom alla ska till PDOL.. helt seriöst typ ALLA. Den som inte ska, får höra av sig! för jag vill -och kommer inte orka vara själv helgkvällarna...
Mami snackade vid matbordet om att nästa gång de är lediga i sommar ska vi kanske ner till huvudstaden en sväng :-D KUL! Shoppa? (A) jag vill!

jaja.. Nu.. väntar.. morden i midsummer om en och en halv timma? innan dess -ingen som vet. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0