väldigt sällan men just nu



   Kom nyss hem från skogen. Vet inte vad jag ska göra ikväll... Anna ville hitta på något och det alltid kul att vara med Anko, men just ikväll kände jag inte för någonting tyvärr. Är trött, höll på att somna i bilen hem. Känner mig verkligen inte rolig och jag vill inte att anna ska behöva dras med en sådan stina. Ska ändå försöka ta en powernap nu och se ifall jag känner mig piggare att göra något efter. Tycker inte om att känna såhär och inte kunna vara med kompisar pga det. Så, håll tummarna för att napen hjälper!    :-)
   Det har som vanligt varit två mysiga dagar i svansele. Vi bakade, pysslade med småsyskonen, myste och såg det sjukaste Outsiders-avsnitt någonsin! HAha ;-P
   Imorgon är det fest-återträff med några ur gamla klassen :-) ska bli kul tror jag! Tyvärr ingen "Anna världsbäst" (som hon heter på min mobil :-] ) imorgon eftersom hon är i södra sverige med Isabelle men ska försöka ha det så roligt som möjligt med de som can be there från vårat gamla 9b.
Det blir alltså parteey med andra ord :-D tagg.
vi ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0