rulla en bulla

                                                                                                           bild: google
Ikväll har jag haft bullbakningskurs med antons mamma. Hon kallade mig naturbegåvning ;-)! Och nyss  bakade jag & planktis scones som vi ska fika ikväll när vi ser paradiseHotel hahaha om anton tillåter det programmet (A)  Senare blir det nog att gå ut i stugan och se en gammal klassiker på vhs och mysa tills vi somnar :-]   Imorgon ska vi vara barnvakt åt Liv med Isa tror jag, om hon vill komma efte sin träning. Vi får se vad Liv tycker om anton.. hoppas hon inte blir allt för skrämd.. ursh så jobbigt det skulle bli då.
Förlåt för dålig uppdatering men jag antar att ni förstår att det är pga att jag inte bor hemma denna vecka.
Ni får veta mer om festivalen då jag har tid att skriva :-P bilder kommer då också! :-D
vi ses♥

Kommentarer
Postat av: planktonmamman

Du kommer väl snart och bakar fler, dom är snart sluuuut!!!

2009-07-05 @ 18:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0