känns inte som sommar utan utomlandsresa


såg en film nyss där de drack 7up. Det är nästan så mycket utomlandsläsk som det bara kan bli för mig!
Saknar utlandet jättemycket! Saknar den tropiska värmen, solen, att gå barfota på gatorna och stranden, gå i bikini, kjolar& klänningar hela dagarna och jag saknar nog främst av allt dofterna och naturen!
Har inte varit utomland sedan hösten 2007 nu och jag håller på att sprängas av längtan tillbaka! Har inte råd så kan inte fara dit själv.. Skulle vara toppen att fara med kompisar eller kanske pojkvännen nu till hösten men vars ska jag få alla pengar ifrån? Det är ju så himla dyrt nu för tiden! :-(
aja.. får hoppas att det blir någon slags studentpresent nästa år, för tror knappast jag kommer kunna ta mig utomlands innan dess.


                                                                                                         grekland 07

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas allt är bra med dig idag :)

2009-07-13 @ 00:36:01
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0