hello little kitty



åt nyss en Hello Kitty glasspinne. Mums :-P men inte riktigt lika god som jag hade hoppats på tyvärr. Men men, fortfarande glass som hör till sommaren. Fast just nu skulle jga inte riktigt kalla det sommar... eller jo sommar, men tråkig sommar! Regn regn regn.. vars är den stekande solen vi hade för nån vecka sedan? kom tillbaka snart tack!
Idag vet jag inte vad jag ska hitta på.. tänkte kanske umgås lite med föräldrarna eftersom vi knappt träffats sen de och jag kom hem.
HAHAHA såg nyss att mitt citron-kletar-linne är tillbaka från tvätten... den är som vanligt igen! ;-) HAHAh citronfläckarna är borta :-O HAhaha konstigt, jag som trodde citronen faktist blekte på tröjan, men ntydligen inte :-) HAHA, då blev jag lite arg på dendära killen i onödan (A) ojdå.. hihi.
haha aja,
vi ses♥

Kommentarer
Postat av: annsipannsi

glass är gott=)

2009-07-08 @ 23:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0