I'm yours

Middag med mami&papi :-)


Förrätten grekiskt bröd med tsatziki och oliver


Varmrätt en grekisk gryta


Ostbricka med tre olika ostar, fikonmarmelad, hjortronsylt, balsamikovinäger & färska hallon


Deserten med glass, hallon, jordgubbar och physalis


Hallonlikör som serverades till ostbrickan och deserten (hihi jag som inte riktigt är 18 än ;-P )

+

Espresso


Som tack för middagen spelade jag gitarr och sjöng för mina två största fan
:-]
Tack för kvällen, det var längesen jag tog mig tid åt er. Antar att det blir så då man växer upp, skaffar pojkvän osv. Tack för att ni ändå alltid finns där och tack för att ni är de bästa föräldrarna man kan ha!

Kommentarer
Postat av: Anna-Kajsa

Vad avundsjuk jag blir. Ser inte ut som den där ostbrickan är att leka med! ;)



Dina 2 största fans? Jag komer inte ihåg att du spelade för mig igår. ;P Hihi sötis.

2009-07-11 @ 09:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0