Fånigt "blondin"test?

Blondin-test.

[x]  Ett tuggummi har fallit ut ur min mun när jag pratat
[x]  Ett tuggummi har fallit ut min mun när jag INTE pratat
[ ]  Jag har gått in i en glasdörr/fönster
[ ]  Jag har gått ut/gått in i ett fordon som ännu är i rörelse
[x]  Jag har skrattat åt något som jag börjat tänka på och då har folk tittat konstigt på mig
[ ]  Jag har gått in i ett träd
[x]  Jag har försökt slicka mig på armbågen
[x]  Jag visste inte att Alfabetssången och blinka lilla stjärna har samma melodi
[ ]  Jag försöker just sjunga dom
[ ]  Jag har snubblat på mina skosnören och ramlat
[ ]  Jag har blivit kvävd i mitt eget spott
[ ]  Jag har sett Matrix men förstår den ännu inte
[x]  Jag är blondin 
[ ]  Folk har kallat dig efterbliven
[ ]  Jag har i misstag fått något att fatta eld.
[ ]  Jag har försökt att dricka något men märkt att de kommit från din näsa
[/]  Jag har spottat på mina kläder.
[/]  Jag har somnat på en lektion.
[ ]  Om någon säger "fjärt" så skrattar jag.
[ ]  Ibland märker jag att jag inte tänker
[x]  Jag har börjat berätta något men sen glömt vad det var
[ ]  Det händer att folk går iväg från mig och himlat med ögonen
[ ]  Jag blir ofta ombedd att höra efter min inre röst
[ ]  Jag räknar med fingrarna fast det är ett enkelt tal som t.ex. 7+9
[ ]  Jag har ätit ett kryp
[ ]  Jag gör den här listan fast jag egentligen skulle göra något viktigare
[x]  Jag har klätt på mig kläder åt fel håll
[x]  Jag har sökt efter något väldigt länge men sedan märkt att du har det i handen eller fickan
[x]  Jag har skickat kedjebrev för att jag varit rädd för "om du inte gör detta" - förbannelsen.
[ ] Jag har tappat fat, glas eller bestick.
[ ]  Jag använder ordet "smart"
[ ]  Jag använder ordet "coolt"
[ ]  Jag ser döda människor och de är mina enda vänner
[ ] Jag fattar oftast inte vad folk menar.
[/]  Jag har gjort bort mig inför en kille
[x]  Jag har fallit av en stol 
[ ]  Jag ligger ibland och försöker få fram figurer ur takets mönster.
[ ]  Jag säger "ööööh??" flera gånger om dagen
[ ] Jag har stoppat in en cigg fel håll i munnen.
[ ] säger va/vadå väldigt ofta
[x] Gillar färgen rosa
[ ] har/haft en rosa mobil
[/] Tar en stund innan du fattar vad folk menar
[ ] Använt ord som du själv inte kan förklara

 

0-5  verkligen inte blond
6-19  normal
20-30  ganska blond
30+  väldigt blond, både på utsidan och insidan!

Blev alltså det som kallades "Normal"
... what a surprise?


Jag tror tusan jag känner fler brunetter
som skulle få 20 å över, än blondiner helt seriöst ;-)
Varför anses blondiner som dumskallar? Spelar hårfärgen roll?
 HAha
aja, Så fånig lista!  men har man tråkigt, SÅ HAR MAN!

Kommentarer
Postat av: Anna-Kajsa

meh, många va de där frågerna är ju sånt som folk gör varje dag och inte har nått att göra med om man är dum eller inte. Många av sakerna har man också gjort när man varit liten eller framför allt när man varit full, men det kanske inte räknas. :P

2009-07-23 @ 11:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0