Allting kommer lösas och bli bättre igen om du har pengar i fickan.

har sjukt ont i ryggen och nacken nu. Och ändå har jag bara jobbat 3 timmar. Fast tre timmar i streck faktist ;-P Mitt jobb är ute på gården. Båten ska tvättas, poleras och göras färdig för blocket.se! Hoppas jag får ungefär 100 kr i timmen för detta är ett slitigt jobb måste jag säga, och äckligt :-S båten är inte ren såattsäga..  Men sen om vi lyckas få sålt den så ska jag få 1000 kr i bonus så det känns riktigt bra :-) kanske sammanlagt kan tjäna 2000 på dethär båtjobbet!
ska nog inte jobba mer idag.. eller vi får se, om jag inte har något att göra ikväll så fortsätter jag nog jobba.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah du ska inte jobba för fort för då får du mindre pengar men inte segt för då verkar du slö!:D jag hejjar på att den blir såld:D

2009-07-13 @ 18:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0