Will you follow me wherever I go?


What to do today?
jag funderar på att fara på stan och sen på gymmet :) blir nog så =)


Fick just en liten chock... Ehm.. jag ska tydligen till stockholm en vecka på sportlovet, mellan den 27februari-4mars :O  jag hade glömt bort att samtidigt som vi bokade min stockholmsresa på höstlovet så bokade vi denhär resan..
Fan, jag vill inet vara borta en vecka.. typ två, tre dagar skulle funka.. men en vecka!? vad ska jag göra i stockholm en hel vecka!? någon som har råd och lust att hänga på?
Stockholm är min stad av frihet men jag blev konstigt nog sad...



Kommentarer
Postat av: julia

hahah har du ?=)

minns du om de gjorde ont och plasta=]?

2009-01-25 @ 17:32:31
URL: http://jjuuliaenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0