I have come to the point where I have to let go.

Idag har jag inte haft en sån bra dag.. vet inte riktigt varför men jag tror det beror på att jag har funderat så mkt. Funderat, funderat och funderat igen. Övervägt, suttit och tänkt på plus och minus. Men äntligen kommit till ett beslut. men det kommer döda mig att berätta det för laget. Det har fyllt upp ett hål, som inte längre behövs fyllas. men jag tror inte dme kommer förstå, jag är så rädd att dem kommer hata mig. Urshh.. jag sitter och gråter just nu. fan va blödig jag kan va.
Aja, der får gå som det går. Som anna forsberg sa: "du måste tänka på dig själv nån gång stina."
      Till något helt annat nu. Jag har inte träffat anton på länge så jag börjar sakna rätt mkt.
Min LILLANNA får jag inte kalla lillskit längre för hon fyller ju 17 år idag och blir alltså lika gammal och skruttig som mig!:D:D GRATTIS ÄLSKLING :)
och ehm.. tänkte bara berätta hur hurtig jag var i morse som for till gymmet före skolan började =) (vi hade lång sovmorgon)

Imorgon blir det fotoklubben med Marr och hennes kompis Julia som ville följa =) blir nog roligt.
Nu ska jag snart duscha, sen mer msn, sen fika troligtvis. Sängen lär få vänta ikväll, jag har sovmorgon imorgon me :P hihi

vi ses♥

Kommentarer
Postat av: Ronnie

Du gör det som känns bäst för dig. Det får de andra acceptera... Det går alltid börja om igen om suget kommer tillbaka ;)

2009-01-28 @ 10:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0