you know I do anything for you.

Idag följde jag anton hem efter skolan och fick hjälpa han äta upp resten av hans Ben&Jerry's glass :] MUMS! Vi gjorde inte så mkt hos han, för jag så sleepy idag, men det var han me så kanske inte gjorde så mkt (A) jag kom hem för för typ en timma sedan. Nu ser jag top model och sne måste jag ta tag i alla typ tusen engelskaläxor och även svenskan som är till imorgon.
Vet inte vad jag mer ska säga.. jag är sugen på footshoot snart! Antingen med Ida eller med Marrebarre i fotostudion =)  den 4 så har jag bestämt att jag och marr ska till fotoklubben för då har jag nyss varit hos makeupstore och fått en sminkning och då passar ju marr+en kamera bra ;) right?  men jag vill ju fota marr med, så jag måste nästan komma på nån idé att fota henne i .. hmm hjälp mig tänka? :)

Vi ses♥

Marrben            Stinben

tidigare fotoshoots

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0