Will never quit lovin it.

hej people! =)
idag blir det bara hemmadag ... jag behöver det tror jag men jag hade ju planerat att vara med fantastic four idag å sova över å hela köret... men familjen ska fira syrran med middag eftersom hon fyller år måndag.
hemmakväll är väl mysigt men vad ska jag göra hela dan?
Sitter och lyssnar på gamla låtar nu, alltid härligt att gräva upp gamla 90-tals låtar ;)
Fast nu blev det MAmma Mia - "Lay all your love on me" . Love love love that song =)=)
Har glömt svara på en Anonyms kommentar. Låten som jag la upp som du gillade heter "River flows in you" och jag tror jag skulle nästan rakt ut kunna säga att det är världens vackraste låt.

Känner mig lite illamående på nått sätt.. vet inte varför, hoppas inte det är nå magsjuka eller nått :S nej nej säger jag.
Jag hade tänkt göra ett sånt där 2008-inlägg.. man det har bara inte blivit av än ,men jag håller på att göra ett nu så det läggs ut lite senare :)
Hmm, kom på en sak, kanske jag ska testa gå ut på apberget en snabbis.. det var typ flera flera månader sen sist , kan ju vara intressant om nån skrivit nått eller lagt ut nån bild elle nått :)

Ja nu har jag ju som bara svamlat på ett tag, men det är för att jag inte vad jag ska göra idag..
när jag ska vara hemma å slappa.. va tusan ska jag hitt på?
lära mig lite mer kinesiska? matte c? njaa... känns inte lockande precis
funderar på att lägga mig lite tidigare ikväll än vad jag gjort andra kvällar , har ju tusiken volleycup på a-torp imorgon ;P Jag ska försöka tvinga dit anton att hejja på oss.. även fast det är tiditgt på morgonen och även fast vi kommer få spö :S men jag har tänkt ha riktigt roligt iallafall :)


Jaja, snart kommer två inlägg till av mig :)
vi ses♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0