will I ever learn

Gud idag på skolan var.. hmm.. annorlunda. Jag var så otroligt trött så det kändes som om jag skulle ramla ihop på golvet. Jag vet att jag är trött på skolan rätt ofta för jag sover lite för lite om nätterna, men helt seriöst, jag har faktist aldrig kännt riktigt sådär. Det var som en annan slags trötthet. Men faktist så bet jag ihop och klarade tillslut hela dagen =) är typ stolt.
 Ikväll vet jag inte vad jag ska hitt på. Det blev ingen träning somsagt eftersom jag inte känner mig riktigt frisk. men ikväll måste jag iallafall göra engelskaläxan och kanske lite kinsesiska men sen, hmm, no idéa men det blir nog en hel del gitarrspel om jag inte hittar på nått annat intressant. Mobilen har jag då brevid mig helatiden för den som känner för att prata el så. Rätt tidig kväll blir det för jag vill inte må som jag gjorde idag. Men btw, ett plus i kanten för att jag har sovmorgon imorgon :) ingen Kinsesiska på Kaplan på morgonen dvs.


vi ses♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0