whether you like it to or not.

fy , jag får snart damp, jag har glitter över hela jävla händerna! och för att ta bort det måste jag typ tvätta händerna i acceton och som alla vet blir ju händerna torra och spruckna av det.. gud så klantig jag kan va när jag ska he på nagellack.
Aja, annars då..
jaa igår så hade vi volleyturnering och det kom inte som en suprise att vi förlorade allt  eftersom de andra lagen var a-lag osv :S ^^ aja, jag hade då rätt kul iallafall =)
turneringen höll på till typ halv 5 -tiden och efter det drog jag till anton och vi såg filmen "Jag,du & Dupree" och sen scrubs och sen fanns inte orken att cykla hem i kylan så jag sleepade där :) kom hem för typ en timma sen, anton skulle och klippa sig så det blev inegn sovmorgon precis.
Idag fyller min syrra 24 år och jag ska fira henne först med fika här hemma med mami&papi och sen ska jag på partaj i hennes lägenhet :D ska bli kul! JAg har aldrig festat med syrran förr (A) Lollo ska också med så det blir också riktigt kul :):)
Idag fyller även jompipompi 18 år! :D:D GRATTIS GRATTIS GRATTIS åt han! =)
och även Jennifer fyller 16 år :D ett s ort grattsi på henne med! :)

Hmm.. nae, nu ska jag kämpa med att at bort nagellacket som sitter som sten över hela händerna..
Vi ses♥!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0