Jag kan skratta åt mig själv.

Åhh jag har fyndat lite kläder idag=) hittade min gamla leopard-huvtröja som jag fortfarande kan ha ^^ vet inte ifall folk tycker den är vidrig eller frän, men jag lär väl se skolans reaktion ;P
jag hittade även mina FAVVOfavvo-jeans som jag köpte för typ 3 år sedan som tyvärr råkar vara sönder men mamma ska försöka laga dem i helgen=)=) jag har aldrig ägt ett par andra byxor som suttit så bra som dem gör, har faktist saknat dem (A) haha
nu ska jag leta vidare :P jag hittade även kakmonstret.. men den var yberkort.. magtröja nr 1 :S så ehm, kan nog inte använda den.. men till sommarn ska det ju tydligen kanske vara inne med magtröjor så då passar den kanske in ;)
vi ses♥

flicka_15

jag bjuder på denna xD

Kommentarer
Postat av: Lollo

Sv: Det är grymt tur att vi har varandra baby<3

Vad söt du var på bilden förresten:) fast det var längesen;)

2009-01-21 @ 23:19:43
URL: http://buymeaticket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0