Now and forever.


I d a g 
var skolan typ härlig. Bara två lektioner, HAha chill :)

Det går riktigt många sjukor nu :S hoppas man inte lyckas skaffa sig dem värsta och själv känner jag mig faktist också lite sjuk, fast bara typ förkyld och ont i huvudet åså ^^
Vid 4a-tiden idag så for jag till Lionsklubben och träffade nästan hela Lussegänget och åt smörgåstårta och pratade minnen ;P Sedan gick vi ut på torget och sjöng några låtar och dansade kring den stora granen (mitt på torget) med en massa barn och föräldrar :) det var roligt för jag har inte fått dansa kring någon gran detta år. Det var precis en månad sedan vi senast sågs allihopa i lussgänget.. för en månad sedan hade vi just gjort vårat största och bästa framträdande i landskyrkan :) saknar typ allt detdär.

aja, Nu ska jag strax och duscha sen blir det väl rätt soft kväll.
Se Top Model , vara ute på msn osv osv =) egentligen borde jag ta tag i matten.. men den kan ta sig! (A)
vi ses♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag HATAR matte för tillfället :(

2009-01-13 @ 19:58:10
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0