Girlsnight.

Jag sitter hos anna och skriver nu. Hon är på synkontroll inne i stan så jag passar på att skriva lite :P
Igår hade vi en såndär tjejkväll man ser på filmer och läser om i tidningar. Vi gjorde våran egen ansiktsmask bestående av honing, äggvita, fil och havregryn
(visst ser den mumsig ut? ;)) Äggulorna som blev över, kletade vi in i hårtopparna och sedan la vi naglarna i blöt i ett olja+vatten-bad =) slutfinishen var nagelfilande och härligt genomskinligt nagelleack som får naglarna att se friska och fräscha ut :)
Såklart satt vi och läste tjejtidninger medans också ;) Solo och Cosmo. och vi kom båda fram till att cosmo är typ 10 ggr bättre. Solo ser alltid ut att vara så bra på framsidan, emn sen då man kollar i innehållet så blir man alltid besviken.
All detdär + En MASSA MASSA tjejsnack så blev kvällen typ succé :)

Love u hun. vi är som alltid fräschast.


Idag blir det nog inte mycket gjort. Jag väntar ju somsagt just nu på anna men vet inte vad vi ska hitta på...
Hon ska på en romantisk middag med Emil senare så jag antar att jag måste hem före de ^^.
Själv ska jag vara barnvakt åt Liv i några timmar :) ska typ vara det mellan 20.00-23.00 för både ronnie och emma jobbade just då i några timmar. Ronnie sa att det fanns en risk att lillbarnet sov men nej nej säger jag och tydligen hon med för hon har tydligen sagt att hon ska hålla sig vaken eftersom jag ska komma :] Det var ju längesen jag träffade detdär busfröet nu. Vi ska nog få det mysigt tror jag :)

Igår var jag somsagt och gymmade ;) och tur är väl det för anton har sagt att nästa gång jag kommer och ska åka skoter så ska jag ta en egen skoter och då måste man kunna hålla gämn gas och vara stark. Men somsagt, jag gymmar jue, så detdär med styrkan är noprob. ;) men gasen -ja det är en helt annan femma.

Börjar typ bli lite smått uttråkad nu.. Hoppas anna kommer tillbaka snart, annars får jag väl sätta mig och kolla på alla bilder hon har =)
vi ses♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0