Du har hört den förrut så du visslar med mig!

Nu har jag typ sovit sen jag kom hem (A) haha men sova på golvet i bönhuset var ingen hit villjalova xD
Gårkvällen blev en SUCCÉ tror jag minstsagt :D anna såg då otroligt glad ut hela kvällen och det var ju det viktigaste! För ni som inte var med kanske jag ska säga att i två veckor har jag och Lollo planerat en överraskningsfest för anna som fyllt 17 för några dagar sedan. Och igår bröt festandet ut! :D och anna had no clue ;) Hon trodde hon skulle på middag med emil, men icketsånicket , där blev hon blåst! Hon blev körd med ögonbindel till Bönhuset i lund där alla satt och väntade på henne. När hon kom med bilen och vi öppnade bildörren såg man på hennes min att hon fattade vad som var på g och att hon kände sig rätt lurad ;) Vi sjöng en *ehmm* vacker "jamåhonleva" när hon kom innanför dörren och sen så var det bara party hela kvällen =)=)
Jag vill tacka alla som kom! =) jag hade otroligt roligt och framför allt - ANNA hade otroligt roligt :D! Kul att alla ville komma! Hoppas att ni hade en bra kväll! Och vi saknade er som ville komma men som inte kunde. Ville bara säga: Tack tack tack.
Har inte orkat ladda in bilderna än så dethär är bilder jag snodde från isas blogg
Mina laddas upp antingen i natt efter jobbet på Nocks eller på söndag :)
   vi ses♥





allt för bruden i mitten. Min allra bästa kompis. PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0