20 01 09

ett år...
ett år har gått fort. fast vad vet jag, det är inte jag som har behövt förlorat någon.
Det här kanske är ett bra tillfälle att diskutera vad som händer efter döden, men jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag bara hoppas att det finns något som väntar på oss på andra sidan , det måste det göra.
Idag sörjer vi en tragisk olycka som inträffade för ett år sedan.
Idag tänker vi på dig martina, och dina föräldrar. Ni är starka, det tycker vi alla. Att ni fortfarande kan le, skratta och glädja är något jag beundrar otroligt mycket.


En ros till min älskade Martina.


Kommentarer
Postat av: marr

tack stina det värmer<3

2009-01-20 @ 15:14:51
URL: http://martinadegerman.blogg.se/
Postat av: matilda

Jag håller med dig stina. Vi tänker på dem allihopa. Martina, föräldrarna, övrig släkt och vänner.

2009-01-20 @ 17:17:11
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: Anonym

Reinkarnation... Allt bygger iaf på att vi ska göra det mesta av tiden som vi har nu. Eftersom du ändå inte kommer att komm ihåg ditt förra liv eller kan påverka något om du tror på himlen eller om det bara tar slut. Så finns det bara nu, sen igår har redan vart och imorrn vet vi aldrig vad som kommer =)

2009-01-21 @ 00:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0