Vithatten -4:e mest skrämmande spökhus i sverige

  
Gudendå! FY SÅ KUL det är med skoter!











<sexy brids






Tack alla, för en underbar helg.

Innan alla klassmates kom vid 2-tiden i fredags fick jag öva typ 10 min med antons skoter i djupsnön på en äng. Det gick väl sådär, jag körde som max typ 15 km/h och svänga jaa.. det gick , men inte mer än så ;) och jag råkade hamna på snedden i djupsnön utanför spåret och då lärde anton mig att då skulle man ställa sig med båda fötterna på den sidan som var mot spåret och sen gasaoch svänga ditåt. - Det hade jag otroligt mycket nytta av viljalova!
Sen när alla hade kommit for vi och hämtade hyrskotrarna och sen vare bara att bege sig ut i skogen 3 mil till vithatten. Det vat inte en enkel väg dit skaniveta! alla spåren var igensnöade så anton chansade och gjorde ett eget spår (och en liten hemlis ;) : ibland visste han inte ens vars vi va men det berättade han försyåss inte för alla). Alla fastnade minst en gång i djupsnön ganska regält men jag och marr var dem enda somklarade det själv;)! VI var grymma pådetdär och om ajg får säga det själv så var jag grym på att undvika såna situationer (medhjälpav det anton lärt mig). Jag fick en massa beröm av Marr och även från Jompa och Jonte vilket peppade mig som fan! Eftersom det avr första gången jag körde tyckte ajg verkligen jag var grymmast av hela bunten (A)(förlåt allt skryt men jag tycker jag har rätt till det) Anton har inte riktigt velat erkänna det Live än, menpå sms så kunde han iallafall säga: "ni var bra på att köra":). Men jag har ju faktist dig att tacka bejbi, du var ju en bra lärare :*!
   När vi kom till vithatten så var det verkligen jättefint. Mysigt är ordet för allt. Badtunna, bastu, sovstuga, matstuga och allt drivs bara med kaminer, ljus och öppen eld. Det finns ingen elektrisitet överhuvutaget. Det var ett jobb att försöka hålla allt varmt men det vare värt. Btw, Jonte fyllde 18 i fredags, och vi tjejer + hjons röv gav han en uppblåsbar barbara xD så Grattis på han!
  På lördagsmorgonen for vi hem, lämnade packningen hos anton och sen drog vi ut på dammängarna och körde runt och hoppade och latjade i den fluffiga djupa snön :] Det var otroligt roligt! Jag och marr studsade runt på skotern och hoppade lite smått överallt och ramlade nog av mest av alla men det gjorde inget för det avr bara mjukt att landa och vi hade så kul så kul! =) Sen vid 2-tiden for vi med bussen hem. Väl hemma så hoppade jag direkt in i duschen för jag hade varken bytt kläder eller duschat på två dagar. Jag luktade alltså skit och hade ont i hela kroppen. Har det fortfarande, en massa jävla träningesverk + lite blåmärken xD men inegn större skada skedd. Jag sov typ hela gårdagen, inget skämt, från att jag kom ut ur duschen la jag mig i soffan och sov, sen steg jag upp -åt mat, la mig igen och sen åt jag glass , sen la jag mig igen. Spelade ingen roll vars jag var, jag la mig ner på golvet vid brasan vid ett tillfället tom.
  Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Vädret ser inte så lockande ut. Jag tror det blir att sitta hemma och chilla, kanske göralite läxor och göra min nya design och header =) Efterlängtat!
Hoppas eran helg var lika bra som min, berätta gärna :)
Vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: marr

serriöst så himla kung vi var =D vi stekte mest av alla;)jag hade jättekul på skotern med dig=)

2009-02-08 @ 12:51:42
URL: http://martinadegerman.blogg.se/
Postat av: jennie!

HAHAHAHAHA WOHO ! så himla kul ! :D

2009-02-08 @ 21:04:28
Postat av: Amanda

HAHAAH WOOHOO!!!

2009-02-08 @ 21:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0