All I want are for you to be happy.

Oj, inte så bra uppdatering idag.
Jag har varit med Camilla och Anna idag och vi har bara snackat hela kvällen :)
sen har jag skrivit klart min Satir till svenskan som blev.. hmm sådär iallafall.
Imorgon blir det gym före skolan som förra veckan. Längtar efter träning och få ha på peppande musik osv osv, ni fattar. få ut lite känslor åså genom träning är avslappnande på nå sätt.
Ska på volleybollen imorgon. Inte för att träna, utan för att säga att jag ska sluta. Känns otroligt jobbigt, men måste göras nån gång, och det känns ändå bättre att säga det rakt till dem än på sms eller nått. Känns fånigt.

Känslor går så mycket upp&ner nuförtiden. Ena stunden är jag sprudlande glad och andra stunden tyst som en mus, med tårar i ögonen och ont i delar av kroppen jag inte visste kunde göra ont. Det är en slags obehaglig känsla i bröstet. Men å andra sidan känns det som om jag borde nästan vara lycklig nu, men jag tror det ligger längre bort än vad jag väntade mig.
Det är så mkt som jag inte vet. Vad som sägs, vad som känns. Det skrämmer mig. Och det känns allt som mitt fel. varför?
Ibland räcker inte dedär tre orden till. man måste mena det, visa det och leva det. och ibland räcker inte ens ett förlåt för att göra allt bättre.
Det krävs så lite för att få mig illamående nuförtiden.det är ingen vanlig illamående, utan en som inte går att få bort genom spya, utan bara genom trygghet,säkerhet.
Ni tycker nog bara jag svamlar på just nu. Jag vet inte ens varför jag skriver allt dethär påmin blogg. Jag orkar bara inte hålla inne allt och ha ont, that's all.
Känns som om det kommer bli roligt att somna ikväll..


sov gott alla.
vi ses♥

Kommentarer
Postat av: Lollo

Du vet att jag bara är ett telefonsamtal bort. Kom ihåg det hjärtat.

2009-02-03 @ 00:31:51
URL: http://buymeaticket.blogg.se/
Postat av: Ronnie

Vi kommer alltid finnas där bara så du vet =)

2009-02-03 @ 05:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0