Dagen blir vad du gör den till.

Gårdagen var underbar. Bättre än vad jag förväntat mig. Helt underbar.




Då jag kom till Anton vid halv sex-tiden så hade han shorta & kavaj på sig, hade släckt alla lampor, tänt ljus, dukat fram middagen han lagat åt mig och vid dörren gav han mig en puss och en ros. På bordet såg jag att en liten smyckesask låg. Halsbandet har jag på mig nu, och det lär jag inte ta av mig i första taget. Jag gav han ett stort alla-hjärtans-dag-kort jag gjort själv, en ros, chokladask, massagolja, ett foto och ett gosedjur som skulle likna bowser :] Kankse låter fånigt allt detdär, men det är bara som jag är, jag gillar att engagera mig. Han bjöd ju faktist på middagen som han hade stått och kämpat med. Tror det var världens mest avancerade cesarsallad , middagen kostade över 200 spän för han. Tycker iallafall det var romantiskt av min plankton :]
Resten av kvällen bestod av filmen "Systrar i jeans", massage, sång och gitarr och bara en massa massa mys. Men vi la oss inte så väldans sent ändå, kanske blev sådär vid 3-tiden. vi hade ingen tidsuppfatting över huvutaget, tiden stod som stilla.
Kom hem för typ två timmar sedan, och saknar han redan. Fåniga jag :]
Hoppas ni, både kära och alla-hjärtans-dag-bojkottare,hade en någorlunda bra alla ♥-ns dag iallafall:-)


nä, nu ska jag ta glass
vi ses♥

Kommentarer
Postat av: juulan

Åh du verkar haft en underbar dag!!! jag sitter här och ler för mig själv även fast det inte ens är jag som varit med om det;)

2009-02-16 @ 07:24:00
URL: http://juulan.se
Postat av: agnes

Halsbandet var sjukt snyggt! Du har ingen anning om vart det är inhandlat? (A)

2009-02-16 @ 20:17:31
URL: http://jagkanallt.blogg.se/
Postat av: planktonmamman

ojojoj,jag blir såååå imponerad! Kan min son sånt???;-)

2009-02-17 @ 08:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0