You know that I know, that you know that I know that you know, that you can come up with an idéa.

Anton kom och vi gjorde middag här.. eller asså, vi kokade bullens korv, gjorde mos och sen åt vi med nå bröd vi hade ;P sen så somnade vi.. måste ha fått paltkoma eller nått haha. Vi sov och vaknade för typ en timma sedan. Det var väl mysigt men vi sov ju som bort hela dan.Hade kanske velat umgåtts lite mer men det blir väl en annan dag :)
AJa, hade väl ändå inget viktigt för mig idag. Men frågan är om jag kan sova ikväll.
Om nån är sugen på midnight talk så är det bara att ringa :)
Jag börjar tagga inför helgen med tjejerna och skoter + två systemkameror ;) Kan inet gå dåligt ska ni se. Vi ska även försöka få tag på nått roligt att dricka, typ några cider var bara, men det verkar bli svårt för oss.
Jag börjar tagga hemavan också! Annagummsan, det är bara att tagg,tagg,tagg,tagg,tagg i typ 2 månader till!
nu ska jag ta mig nått.. typ nå sött å fika eller funderar på ett glas proviva, sen sätta mig å se filmen (som går på 3:an) med mami&papi :)

Föresten, har ni nån idé för fotoklubben imorgon? nått slags tema ni saknat bland våra bilder? Snälla kom med idéer för jag börjar få dålig fantasi :/

vi ses♥


Foto: Jag                                                   Foto: Martina
Modell: Martina                                        Modell: Jag


Kommentarer
Postat av: matilda

fina bilder

2009-02-18 @ 00:34:15
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jaa jag vet :( meen jag kan få vara nöjd ändå tkr jag(A)

2009-02-18 @ 08:12:48
Postat av: jossan

Fyfan va fina bilder du tar!

2009-02-19 @ 22:37:49
URL: http://fiinsandbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0