Nu e jag helt galen!

Skotertrippen var urmysig :) hade riktigt kul & trevligt i helgen. Jag har blivit kallad knubbis och anna har blivit mobbad för att hon slängde ur sig: -"Asså okej, jag vet att jag är ytlig, men asså det VÄRSTA jag vet är fula kläder" (HAhahaha xD mkt skratt åt det). Lollo har inte blivit så mobbad för något men hon var den som gjorde sig mest illa fysiskt.
Jag orkar egentligen inte beskriva helgen med så mycket ord. Men ni vet vell vad man brukar säga:

En bild säger mer en tusen ord
vilket måste betyda att 
60 bilder säger mer än 60000 ord.



















































vi ses♥

Kommentarer
Postat av: terr

blev glad av att titta på bilderna och höra låten=)

2009-02-22 @ 20:40:17
Postat av: matilda

vad glad man blev=D vad fint!

2009-02-22 @ 20:57:31
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0