I wonder how you keep warm


foto: marr

Så idag har vi fotoklubben och vi har typ bara tänkt latja runt.. låna lite utklädningskläder från Blåhästen osv :) Blir nog kul, men ärså trött idag så jag känner inte peppen just nu att behöva cykla dit.. men jag kanske laddar iPoden och tar en prommis istället :)
HAd nyss idén att gå ut och fota i det fina vintevädret men nej.. direkt jag kände värmen inifrån så lockade en varm kopp te och se tv under täcket, alldelens för mycket.

Vad ska ni hitta på förnåge idag då?

Kommentarer
Postat av: Plankton

Jag ska sitta här och lösa mina ekvationer :]

Plankton is back in school

2009-02-18 @ 15:25:43
Postat av: juulan

svar: haha gott=)=)=)



det blir nog bra idag trotsallt!=)

2009-02-18 @ 16:31:16
URL: http://juulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0