never gonna give you up.


Det går kanske inte riktigt brimaballerina för mitt bloggskrivande just nu och det kommer inte bli bättre i helgen tyvärr :S
Imorgon nästan direkt efter skolan far jag till svansele med plankton och myser en dag(och smygtränar skoterkörning). På fredagen kommer ett gäng från klassen för att vi alla ska fara till vithatten(vildmarkskampen) en natt :)  det blir skoter, bastu, badtunna, lekar, mys och fest =)=) ser fram emot denna helg villjalova! =) tror vi kommer få
KANONKUL, fyra av fem toasters lixom.
Efter helgen lovar jag att bomba bloggen med bilder från helgen. Så håll utkik!
Hoppas ni får det lika bra och kul som jag kommer få.

Ge inte upp min blogg , den är inte död :-)
vi ses♥


(efter helgen är detta "no big deal" för mig ;) )

Kommentarer
Postat av: marrr

wohoo tagga =D

2009-02-05 @ 20:01:27
URL: http://martinadegerman.blogg.se/
Postat av: juuliiiia

skoter kingaah=D

2009-02-06 @ 19:13:32
URL: http://jjuuliaenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0