två dagar kvar till de nya året

har testat göra håruppsättningen jag tänkte ha på nyårs, den blev bra tror jag :-) kanske inte perfekt men det får duga. Det blir ialalfall en variation från hur jag brukar ha håret :-P
Jag taggar nyårs jättemycket nu, är förkyöld för tillfället och vill hälst bara ligga hemma under täcket. Men jag ska bli frisk till i övermorgon har jag bestämt. Men på nått sätt känns det inet ritkigt lika kul att göra sig så fin som jag hade tänkt, med lösögonfransar, lösnaglar, fixat hår osv när min älskling och jag inte ens ska träffas.. men jaja, ska ändå göra mig så fin jag hade tänkt så får han väl se bilder sen  .

sov riktigt ut idag eftersom det ändå blev en sen kväll för mig. Så jag har inte ätit frukost än men funderar på att gå ner nu och äta någon slags lunch.
pusspuss.

Kommentarer
Postat av: marr

jag hoppas du får det superbra! :) saknar dig :)

2009-12-29 @ 18:44:26
URL: http://martinadegerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0