Måndagen den 28 december -09

Hej hej! Kom idag hem från Svansele och gick på stan hela dagen, rättare sagt från halv tolv till fem.. lite drygt men jag orkade inte gå hem så väntade på skjuts ;-) Men iallafall, i Svansele var det som alltid mysigt och fick till och med sesongens första skoteråkning, även fast det bara var fram och tillbaka till ett skjul men :-P. Idag när jag kom hem från Svansele och äntligen hem från stan var jag med Lollo & Anna och myste med god middag, vin, frukt/ostbricka, ansiktsmask och bastu + en massa mysigt snack :-). Nee.. dagen och kvällen har varit bra :-) trots att jag inte hittade ett skit på rean! Köpte bara lite småsaker till nyårsfirandet, såsom lösnaglar och lösögonfransar m.m ;-)
Fick idag tyvärr veta att jag och anton nog inte kommer kunna träffas på nyårs.. . Han kommer befinna sig i Rålund och jag i skellefteå/lund så det kommer ju aldrig funka.. hur tusan får man sig till eller från rålund på nyårs!? Aja, tråkigt, men inte så mycket att göra åt. Jag har haft mina planer länge och jag har taggat mycket och är fortfarande råtagg med en massa trevligt folk som jag vet att jag har roligt med, så jag vill ju inte offra en sådan kväll! komme rinte träffa anton förrän efter nyårs verkar det som, trodde han skulle komma imorgon men..  aja vi får väll träffas dagen efter nyårs - dagen anton fyller år.

Men iallafall här har vi lite bilder från dagens mys!












Kommentarer
Postat av: M

gullungar=)

2009-12-29 @ 04:34:36
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0