Jag vill ha snötyngda hus

Blir ett kort inlägg för jag har inte så mycket att säga.

Sov några få minuter i natt. Var uppe och såg till så lucia inte gjorde illa sig eftersom sövmedelet hon fick hos veterinären var så stark att hon knappt kunde gå 18 timmar senare. Men hon mår bättre nu :-) och ikväll ska jag lägga mig, riktigt tidigt! Ska nog göra mig i ordning redan nu, men kanske inte somnar förrän tio eller elva. Hells Kitchen är idag och jag vill inte missa det :-S men det är klockan elva och det är nästan för sent just idag. I säng ska jag iallafall vara vid tio :-)

btw, Min jul-önskelista är snart klar och publiseras nån gång i veckan :-)

"Så ge mig trettio grader kallt
tomtar överrallt och en skog av gröna granar
Jag vill ha snötyngda hus, tusentals ljus
kulörta kulor i drivor
Bjällerklang som akompangemang och alla julens skivor"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0