1:a december

Idag är det första december :-) Lyckades faktist njuta av det riktigt fina vintervädret när jag skyndade till skolan i morse. Jag missade tyvärr julkalendern, tragiskt eftersom det enda jag gjorde var att slappa och sova idag efter skolan :-S haha aja, inte mycket gjort idag å inte så mycket att göra helt enkelt, så blogginlägget blir rätt fattigt. Mamma hittade garantin till min mobil iallafall :-D Happyhappy!!  ne nu sängen, för imorgon vet vi alla vad som väntar - 2,5 h lektion Projekt & företagande lektion och min dödsdom om vi får tillbaka provet :-(
SOV GOTT!

Kommentarer
Postat av: M

vad roligt att inlägget publicerades typ en minut i tolv.. haha "idag är det 1 december" söt :)

2009-12-02 @ 00:51:16
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0