Jag litar bara på Sax&Kam!

Klumpen i magen är borta!
For till Sax&Kam idag och direkt vi steg in genom dörren kände jag mig i trygga händer! Katarina hjälpte oss välja rätt färg och sen skickade hon med oss verktyg att färga håret med (men som vi sen ska lämna till baka). Hon gav oss hårfärger som de anväder på salongen när de färgare hår. Färger som ingen annan frisör skulle sälja till folk (för de vill att folk hellre ska komma till salongen och bränna pengar istället).  Mitt hår gick nu alltså på 200 kr  -typ 50 kr billigare än att köpa färg på kicks  -typ 700 kr billigare än att göra det på salong.  Och resultatet ble BRA.
Blev himla nöjd med håret! :-)  nu är det bara klippningen som saknas :-P .
Det blev inte mörkare, utan samma ljusgrad som förr men nu är det mer beige och naturligt blond än guld/gult/blekt (som det var förr) + att hela håret blev gämnare plus skiftningar och mycke fräschare.
Har gjort håret på mami också. Hoppas hon blir nöjd, har aldrig förr färgat bara en botten...ljuare...

Anyway, vid fyra far jag till svansele. Känns riktigt underbart :-] mysmode är igång!



Vi fick leka hemma-frisörer med profs färg & utrustning!         
 (fick inga bra bilder men)

 Vissa kanske inte ser någon
skillnad. Men jag gör, och
 det är det viktigaste!

Kommentarer
Postat av: anko

så bra stinis=)

2009-08-04 @ 16:35:10
Postat av: emelie

blev jätte fin färg :)

2009-08-05 @ 21:10:02
URL: http://emelieoreskovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0