A bit personal.


                                                                                                                                                        foto: Ida
Ibland är det svårt att veta vad man kan och inte kan säga.
Jag vill säga:  "Visst, men jag skulle inte göra så, jag är inte sån."   Men då kan jag komma och tänka på att jag gjort saker som inte är ligt mig. Jag har gjort saker jag skäms över att jag faktist gjorde, saker jag är emot, som strider mot mina moraler. Men ändå har jag inte ångrat speciellt mycket. Jag menar, är det fel att följa sitt hjärta? Var det fel att chansa?
Fortfarande tycker jag att jag kan säga att jag inte är sån. Jag vet vem jag är, men alla kan väl överraska ibland? visst får man ta något felsteg? det är väl mänskligt att inte alltid göra rätt?
Man ska inte dömma folk för fort, även fast man alltid råkar göra det. Första intrycket är lätt att
klänga sig fast vid. Även om man önskar att man kunde passa in i kategorin "Perfekt" så är det omöjligt, ingen lyckas med det.


Bara några funderingar jag hade nyss. Kanske lite virrigt och osammanhängande men somsagt, tankar ..bara tankar :-)

Kommentarer
Postat av: rebeccahe

DAAAAAAAAAMN SÅ SNYGG DU ÄR STINA!!

2009-08-09 @ 18:36:49
Postat av: idance.blogg.se

Hej Ida! Jätte fin bild det var taget där :)

2009-08-13 @ 10:32:53
URL: http://idance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0