GladerEftermiddag!

                                                                                   foto: Ida   småredigering: jag
         
Idag när jag loggr in på min blogg ser jag att jag fått massa kommentarer! :-) Riktigt kul eftersom jag så sällan får mer kommentarer än 1 på en dag. Och tack för låt-tippset jag fick av "Anonym" !  kul kul kul ville bara säga det :-D
Idag har vi bokat hotell jag och anton ska bo på i sthlm. Två nätter på Elite Hotell i vasastan :-) mysigt och ritkigt bra hotell, fyra stjärnigt, för ett erbjudande mami&papi hade genom CoopForum (?) Fråga mig inte varför, men tydligen hade de nån slags kupong man kunde använda och få billigare på det hotellet. Så, nu känns allt inför stockholmsresan mycket bättre. Nu ska jag bara försöka hjälpa föräldrarna med så mycket som möjligt innan vi far för att de ska vela ge oss matpengar och bjuda oss på grönan (men det har de lovat mig!).
Ikväll blir det Lololi och jag som umgås :-)
och imorgon ska jag, julia, ida och marr(?) på picknick och fota osv så borde baka i kväll :-P

Kommentarer
Postat av: Madelene ♥ Go My Own Way ♥

Varför ska ni åka till sthlm?

2009-08-13 @ 13:59:04
URL: http://mallesplace.blogg.se/
Postat av: marr

stina vilken tid hade ni tänkt fara?=S

2009-08-13 @ 16:03:01
URL: http://martinadegerman.blogg.se/
Postat av: fannie

så söt bild :)

2009-08-17 @ 00:05:34
URL: http://fanniesvard.blogg.se/
Postat av: christopher

Hejsan, chrille här från disskutionen mitt i natten. Fint inlägg och bilden talar väll för sig själv om vilken människan som döljer sig där inne. Funderar på att bli veg och göra störa nytta i samhället efter vårat samtal, lev väl:)

2009-09-27 @ 03:11:44
Postat av: christopher

Hejsan, chrille här från disskutionen mitt i natten. Fint inlägg och bilden talar väll för sig själv om vilken människan som döljer sig där inne. Funderar på att bli veg och göra störa nytta i samhället efter vårat samtal, lev väl:)

2009-09-27 @ 03:12:21
Postat av: christopher

Hejsan, chrille här från disskutionen mitt i natten. Fint inlägg och bilden talar väll för sig själv om vilken människan som döljer sig där inne. Funderar på att bli veg och göra störa nytta i samhället efter vårat samtal, lev väl:)

2009-09-27 @ 03:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0