Come on what may

Det blev varmt idag ändå. Mitt rum är nästan för varmt för att vistas i :-S
Ska kanske träffa planktis om nått tag, han var på stan och ville jag skulle möta han sen eller nått liknande. Han undrade även om jag ville med till skogen imorgon, men kan nog int, har ju bestämt att jag ska vara med annben i veckan när hon är hemma, vill även hinna vara med marrbo, sen så skulle jag och julia och kanske marr ha picknick och foto i helgen :-) Och far man till skogen ska man ju helst vara där minst två nätter, annars känns bussresan dyr (eftersom jag far dit så ofta). Men anton skulle fara hem imorgon, så antar jag inte får träffa han på nästan hela veckan. bajs.
Aja, hoppas jag iallafall har nått att göra ikväll, annars blir jag typ deprimerad. Två kvällar helt själv får vara nog!
Glida ner för älven i gummibåt skulle inte vara helt fel heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0