Thinking 'bout Funhouse.



foto: Ida

Yeyyyy! Stockholm 21-24 aug. blir av :-D! Är happy!  Kommer vara i stockholm och shoppa på min födelsedag ;-)
Kom nyss hem från en broarna. Jag gick själv idag, min vandrarkompis är i träsket. Typ många kompisar har varit borta denna helg :-( .  Träffade Rebcca Andersson och hennes mamma vid kyrkholmen. Pratade en stund, det var ett tag sedan kan man gottåväl säga. :-) trevligt, fick mig och minnas en del från låg&mellanstadiet osv. Ibland saknar man den tiden, sunnanåtiden. Jag vet att många andra också gör det. Ibland undrar man om det kanske var den bästa tiden, men vet inte, jag har det otroligt bra nu också! :-)
Håller tummarna för planktonmys ikväll, men vi får la se.

Kommentarer
Postat av: a.

är det fest i stockholm eller vad är det jag hör?:O

2009-08-09 @ 23:26:35
Postat av: julia

svar: Tack!:)

2009-08-09 @ 23:44:03
URL: http://barafeminuter.devote.se/
Postat av: juulan

gud vilken härlig bild, den sprider verkligen glädje!

2009-08-10 @ 22:13:59
URL: http://juulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0