Skolstart.

Skolan drog igång redan första dagen. Borde inte vara förvånad.. Balderskolan är sådan. Är grymt trött nu men jag måste börja skicka ut mina förfest-inbjudningar! :-) Ska inte bli nå många dock, typ omkring 10 pers tror jag. Men ut på Toxicbar på Station 8 tycker jag fler ska fara så man kan träffas där osv :-D!
Imorgon är det skolfoto och vi hann som ni kanske förstår inte göra nån stor utklädning osv, men en liten rolig tuch på skolfotot blir det nog ändå :-) så vad det är får ni se då fotot är taget och jag fått det hem i brevlådan ;-)!
Ska ta och berätta om Luleå om en stund eller två, eller ivarjefall lägga ut lite bilder.
Jag bör gå och lägga mig tigit ikväll, så jag orkar en hel skoldag imorgon och sen komma hem och packa inför sthlm. Får nästan inte se paradise hotel, men inte helt säkert jag kan låta bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0