Marry me now!




Åh, jag vill också gifta mig! Tänk ett vackert bröllopp.. åhh... jag vill jag vill jag vill!
fast kanske ska vänta tills jag och anton varit tillsammans ett par år, bott tillsammans osv (A) Men Gifta oss, det ska vi!
Kalla mig fånig, men gud så sugen man blir på att få ha sin "big day" nu på direkten!

Lollo ringde tidigare i kväll. Hon är på stosjöyran och jag hade bett henne ringa under Lady Gagas konsert, tror ni hon kom ihåg det? SJÄLVKLART!  fick tom. höra en bit av en av hennes bästa låtar "Just dance"
Tack hjärtat!

Nu är det väl strax sängen som gäller. Bilder från norsjö kommer då jag fått bilderna från Isabelle ;-)

Imorgon ska det bli fint väder! Det ska vara fint väder hela veckan verkar det som! :-D jippie! imorgon är även sista hela dagen kussen är här. Hon far måndag vid lunch. Känns tråkigt, men jag har ändå fått haft henne i nästan en vecka så jag är rätt nöjd :-)

Kommentarer
Postat av: Ida

haha är jag bjuden på bröllopet? :)



jaa, jag åker till sthlm i veckan, men nästa helg? :)

2009-08-02 @ 20:29:25
URL: http://foreversummer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0