Hej

Hej jag heter Stina och jag är dum mot min pojkvän. Just nu sitter jag i min säng och dissar han, helt utan anledning.
Jag vet jag är taskig mot han. Jag hoppas jag ändrar mig och börja mysa med han istället och pussa på han istället för att vara dum mot han Hela tiden.
Jag ska fortsätta dissa han och säga dumma saker, jag bloggar mer senare ikväll.
Bye


Som ni säkert alla förstod var det anton som skrev detta inlägg och att han ljög genom hela inlägget typ! Det var han som var dummis mot mig men han tyckte ändå synd om sig själv..
Men jag älskar han ändå, min sötnos :-]   /moa-Stina


Kommentarer
Postat av: annaaaa

haha ni är då för söta!

2009-08-31 @ 15:19:36
URL: http://annaenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0