Grattis i efterskott me, my self and I :-)

Nu är man arton också!

Fylde år igår dårå. Blev en födelsedag i stockholm med lite shopping, men inte så mycket mer. Men härligt att äntligen vara arton! Ville göra mig själv till dagens outfitta men jag tror jag skippar det :-P Men tack tack tack så mycket till alla fina grattishälsningar jag fick under gårdagen!
Kom hem från en lyckad helg i huvudstaden ca kvart över fyra i natt så har sovit ytterst lite och dåligt så jag ska ta mig en nap nu också :-] hihi. Ska skriva mer ikväll när jag känner mig mer sugen för det :-)

Kommentarer
Postat av: marr

ääntligen så kan du hänga med ut på krogen;) grattis igen stinis :D

2009-08-25 @ 22:08:31
URL: http://martinadegerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0